helenue

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

onsdag

Av helen - 23 juni 2010 14:40

hejsan !

ingen vidare match igår, behöver nog inte nämna resultatet..

men nästa gång ska vi krossa dem ! haha.

men nu är de tagga inför handbolls träningen :)

kom hem för ett tag sen & åt jordgubbar med glass , mums !

ska lägga in en musik topp lista för juni strax.

hoppas på många kommenteraer ! :*

pusspuss !

 

       

 

 


 
 
filippaaaa.

filippaaaa.

24 juni 2010 23:20

4-1 hoooost :D:D vi är bäst !

http://fflippis.blogg.se

 
helen

helen

24 juni 2010 23:33

jag gillar inte dig just nu filippa.. :D

http://www.helenue.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 6 november 2010 20:12

tjatja ! hur länge sedan som helst ju.. haha men inte är de någon som direkt bryr sig heller. tittat jätte mycket film den här veckan & har sett she's the man , flera gånger . den är sååååå bra ! jag älskar den . men nu ska jag kolla på tv,...

Av helen - 23 augusti 2010 16:38

hej ! då har man gått i skolan i några dagar, helt okej faktiskt :) men idag fick vi 5 läxor .. & alla ska vara klara tills på tisdag onsdag & torsdag.. USCH ! men aja, livet går vidare. ska snart dra & plugga. puss ! :* ...

Av helen - 21 augusti 2010 20:02

hejsan ! idag har jag inte gjort någonting , tittat tv tittat tv & tittat tv. haha nejdå , jag har faktiskt byggt lego med min syster  & vart & handlat med pappa :) så lite har jag rört på mig, imorgon är de match ! fasiken va kul , men har...

Av helen - 17 augusti 2010 15:01

hej ! fotbolls träning senare , har faktiskt varit ute & sprungit tre dagar i rad nu. helt otroligt , så bara de är ju värt en kommentar :d ganska precis ätit pannkaka & bakat , men nu sitter jag & kollar  bilder från olika cuper från denna s...

Av helen - 15 augusti 2010 18:38

tjena ! sitter här & klockan är tjugo i åtta & är skit pigg ! om inte alla fatta de så är jag skit trött ! men aja, livet går vidare. kom faktiskt ut & sprang idag också, bättre tid än igår :) hoppas de fortsätter så bara , hihi. vet inte...

senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

kategorier

besöksstatistik

gästboken

länkar


Ovido - Quiz & Flashcards